REKLAM?!

Blivit lite dåligt på at blugga men helgen var HEMSK rent ut sagt! Menmen livet behöver kaos för att kunna njuta av det UNDERBARA! Kan ju säga att så kändes det inte i Söndags...
En sak jag blev förbanand på idag var när jag tittade på kanal 11 och så ett program som handlar om REKLAM?! Brist på ideér kanske?! ALLA alla JA ALLA hatar reklam!! Det är så sjuk tråkigt och så väljer de att göra ett program om det!! De kunde anställa mig, jag har MÅNGA BRA ideér!
Idag ska man fantamaj få något gjort tycker jag! Ska mejla folk om mitt projekt så man kan få lite sponsring. Kommer bli så kul att få hitt olika människor från olika ställen i Europa! Engelska bättras och nya vänner man får träffa. Samt att jag får träna på att vara projektledare!
Snart är det träning och sen kommer jag lägga upp ett trix ;)
XOXO Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0