111108

Äntligen har skolan börjat eller ja äntligen och äntligen vill komma ifrån skolan. För just känns skolan som att den bara tar på min tid. Jag vet vad jag vill göra, jag vet att studenten kommer bli AS KUL och jag vill att livet ska börja! Flytta till ny stad och allt som är vuxet. Jag ser tom fram emot räkningarna.... Bara för att det ska hända någor typ.
så ja var har nu hänt på dessa dagar från jag senast bloggade. Jo jag ska gå ner i vikt, går på en höft och lårdiet kan ju säga det att det inte går fullt så bra som jag hoppades på... Första dagen idag och jag fuskade men det var för vi var på föreläsning och det såg så GOOOOT ut! Men ja, nya tag imorgon! Föreläsningen var utav en man som heter Torkel. Mycket bra föreläsning måste jag säga! Inte så tråkig som de andra föreläsningarna kan vara ni vet information efter information siffror efter siffror! Ja den var bättre helt enkelt! Fick lära mig mycket om vad man ska tänka på, jobba med sitt självförtroende och självkänsla vilker en vanlig 18åring behöver jobba med!
Imorgon ska jag på ett möte i Malmö. Spännade spännande! Känns just nu som en duracellkanin som har batterier som är laddade men står och trampar på stället för att hoppa iväg! Men men jag kommer stå där ett bra tag till. Ska ju få lite mer erfarenheter innan jag bestämmer mig för att plugga.... Sen då JÄVLAR!
xoxo Matilda

RSS 2.0