Philip Åkesson

Jag lovade att skirva ett par ord om Philip. Ja Philip är Philip.. han har långt hår, modell fast det går nog inte så bra men det kommer gå bättre i framtiden! Han är tillsammans med Sara som också är Sara! Jag kommer ihåg första gången vi festade med Philp och det var fantamaj AS kul!!! Vilken kräftskiva alltså!!!!
Ja och sen ska jag skriva lite om ERIKA som är ERIKA! Skulle skriva att hon var underbar och det är hon ju....
Feste igår var mycket trevlig! (trevlig..... trevlig gud vilket töntigt ord!) jag menar ROLIG! Kul att träffa alla igen, var ett tag sen! Jag lite o pepp men det kan man vara! Får tagga nästa helg ska kanske till KB i Malmö då! :)
xoxo Matilda

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: ja, gör det! :D fett värt ;)

2012-01-22 @ 23:37:34
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: bexollila.

jag borde egentligen stanna hemma å vila men jag går t skolan ändå..

2012-01-23 @ 07:39:22
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0