Nu är det Lördag i blodet idag!

Eller ja det ska vara fredag, men det är lördag!
Snart ska jag iväg på match sen blir det en kväll som kära Micka, ska bli väldigt trevligt! (50+ varning där japp!)
Idag har jag shoppat lite små saker så stolt över mig själv att jag lyckas "hålla i plånboken" för det blåser ganska mycket.. hehe. Det var inte det jag menade men det är ganska dåligt väder så det blev en ganska skoj mening! :p
Föreseten! Jag tror det har varit en ganska bra kväll igår! För när jag gick hem såg jag minst 5 spya eller spyrar eller ja... hur säger man detta ordet i plural?? Aja! Där var alltså många såna saker som kommer när man har dryckit liiite för mycket!
xoxo Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0