Naj nu blir jag GALEN

Visste ni att det fanns folk som har hette något med galen? Tyska biskopar hete det...

 

Men den galenheten jag syftar på är Psykiskt störning, alltså ord uttryck! Bara så ni vet. Jag blir galen på mig själv för jag åt bacon i morse... INTE BRA FÖR HÄLSAN, jag blir galen på mig själv för jag tog bussen istället för att cykla, jag blir galen på mig själv för att körkortet TAR SÅDAN TID! Jag blir galen på mig själv att jag sov till 13.00 när jag kunde ha gått upp och börjat på religionen. Jag blir också galen på mig för jag är mig själv. GALEN är föresten ett bra ord.

 

Ja nu ska jag väl sätta mig ner och plugga lite. Prov imorgon och sen har man ju SJUKT många inlämningar speciellt i svenska C.

 

 

Galet Matilda



Kommentarer
Postat av: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-7.html#comment

2012-01-23 @ 17:04:56
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0