irriterad

Nu tänkte jag välja att skriva ett inlägg om lilla mig. Och för att ni ska förstå BÄTTRE vem jag är måste jag skriva om saker jag inte gillar. För det är sådana regler som finns i min "vänkrets"

 

1. ORMAR. Har en väldigt stor fobi för ormar. Vet inte riktigt vart det kommer ifrån men när man nämner ormar blir jag galen och när jag ser på tv och helt plötsligt hoppar det fram en orm, ja i det läget börjar jag skälla. Skälla på Tv:n folket runt om kring mig... ja med mera.

 

2. makrill. Luktar skit och smakar nog skit också!

 

3. det är fel på er inte mig! Ja det är min teori. hehe

 

4. BLIR GALEN (men gud vad jag älskar ordet galen) när jag har rätt och ni har fel. Jag är inte den som sitter och säger allt jag vet rakt ut men när man tar upp något och jag vet att jag har rätt ja då blir jag GALEN

 

5. Jag försöker en gång, går det inte då, ja då får det vara. Detta har inget med vad jag inte gillar, eller jo. Jag gillar inte saker jag inte kan. Jag har en teori: JAG KAN ALLT JAG VILL. Vill jag så kan jag, men ibland är det ju inte riktigt så... Här har vi föresten en bra anledning jag inte åker snowboard. Jag prövade det fem gånger och det gick verkligen inte så jag satte mig ner började gråta och sket i det helt enkelt (kan ju säga att jag var 14år). Men om någon säger "du kan inte" ja då blir det andra bullar!

 

6. Kramar. Jag förstår mig inte riktigt på det här med att krama vänner när man ses. Andra åsikter om detta har jag när det kommer till personen jag inte träffar dagen efter, men de vänner jag ser dagen efter känns konstigt. Några av mina vänner vet detta och de är riktiga kramare så situationen blir skum när vi ska säga hejdå. "ska vi krama eller inte... "

 

7. Den bästa punkten. JAG HATAR TUGGUMI!!! så äckligt!!!!!!!!!! Det är det värsta med allt! Att se folk tugga det... AAAAUUUUUU!!!!! Sen hatar jag också när man spottar.... SPOTTAR, SÅ ÄCKLIGT!!!

 

 

Jag har egentligen inte så många "inte gilla saker" bara skumma "inte gilla" men dessa punkter gör mig. Med dessa punkter förstår ni bättre vem jag är. Några av punkterna ska jag faktiskt försöka jobba bort.

 

xoxo Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0