Fredag med Matilda!

Ni vet Shane Dawson?! han som är sjukt bra på YOUTUBE? iallafall där är ett intro i början på hans måndags visningar något med Måndagar jag ville göra likadant fast fredag så här har ni det! FREDAG!! (låtsas att ni hör värsta bästa fredag intro)
Men hej! Just nu sitter man och dricker kaffe för att inte somna och orka med bästa skolan! En kompis till mig klagade att jag bloggade mycket om skolan MEN fröken det är skolan som kommer göra så att jag  bli utbildad till den duktig Matilda som sen blir rik! SÅ SUG PÅ DEN!
Ikväll ska man fira vännen sin och då blir det utgång i kära Malmö! Vi ska till Hipp och fira henne. Ska bli sjukt kul! Lägger upp bilder om det sen imorgon.
Nä men nu ska jag skriva lite Historia om USA. Ha det bra för det ska jag ha!!
xoxo Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0