Fint ska det va!

Gud vad denna dagen gar varit lååånnngg! Sov ju länge som jag skrev och sen körde jag och det gick ju inte bra! Har inte pluggat inför provet men ska börja med det snat, har iallafall börjat med Svenskan duktiga jag!!!
Klockan 21 är det ju minimodellerna! De är väldigt intressanta att sitta och titta på... Kan faktiskt förstå hur mammorna tänker. De vill ju att deras döttrar ska vara framgångsrika men det kan nog vara lite överdrivit att börja med det i den åldern... Låt barn vara barn för sen försvinner barndomen! Var 16 så länge det går!!!!!!!!! Eller ja yngre för sen går det bara utför!
Erika Jag och Frida. Fina flickor för en fin flicka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0