TÖSER

TÖSER (jag är från Skåne så det blir ren skånska här) om vi vill bli smala ska vi ta omega 3. Det gör att förbränningen ökar. Jag tar 3 om dagen. Jag har inte blivit smal men jag tror man ska undvika sött och tjockmat! Man bli ju vad man äter så HÄR KOMMER VI BLI TABBLETER! Ett annat tips jobba på din självkänsla och ditt själförtroende så lovar jag att vikten kommer sen. Det kvittar hur smala ni blir för om ni inte tycker om er själva hur ska ni då veta när ni är smala nog?

 

Så ett tips var er själva! Livet är för kort för att tänka på något annat. För om ni ska tänka på er hälsa för att ni ska bli 2000år och kommer vara hungriga alla dessa dagar ja då är det inte värt det! Var er själva OCH HA KUL!

Ha det bäst för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0