Fy för!

Har fått värsta HOSTAN! Kan inte sluta hosta... Väldigt jobbigt kan jag ju säga. Innan lovet och allt, den veckan lärarna väljer att lägga ALL prov på... Kommer ju bli kul för mina klasskompisar

 

Har precis kommit på att jag har sjukt mycket att göra i skolan! En inlämning och prov tills imorgon... JIPPY! Inlämningen ska vara en debatt. Tror jag ska skriva om jämställhet i Sverige för att vi hade prov på det idag så man är ju lite kunnig sen kan man ge debatten till min samhälles lärare.

 

Min lista den kommer den kommer... Den kommer vara klar denna vecka. Ska fråga lite vänner om tips så att listan bli SUKT bra!

 

Ett tips kommer senare idag och sen ska jag skriva om desperatdagen

 

xoxo Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0