duracell kanin

Känd och smal, känd och smal går inte så bra... Jag har inte bloggat på ett tag för ja.. ingen lust! Har inget att skriva om precis... Jag är ju ingen modell, äger något företag och jag har inte duracellkanin kraften för jag är en VANLIG tös på mina bästa år! Skolan har kommit kläm samt körkortet. Försöker hitta praktik men det är inte så lätt!

 

Mitt liv är ganska tråkigt just nu, har inte så mycket att göra sitter bara hemma och pluggar. Pengarna är också slut men som sagt, det bästa i livet är gratis! Ja fast det är jävligt lätt att tänka så NÄR MAN HAR PENGAR! Får väl hitta lite vänner. Fast det är snö ute och jag har en pulka... och skridskor... Jag kan egentligen göra MYCKET! Sen har ju bloggen den är ju gratis... Okej nu vet jag vad jag ska göra... JAG SKA håll i er... JAG SKA SKRIVA OM SAKER MAN KAN GÖRA GRATIS!! Detta kommer bli kul, mitt liv kommer förnedras... JAG kommer bli skogsnisse... Jag kommer bli modell jag kommer skapa företag. Okej nu ÖVERDREV jag en aning! Jag lovar att filma det mesta sen ska kära Michelle hjälpa mig med filmen!

 

xoxo Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0