111012

Onsdag Praktikvecka!!
Denna veckan är det andra veckan på min praktik. Min praktik är hoppig.. Jag praoar hos en tjej som heter Carina som är projektledre i Ystad och där är inte många dagar jag kan hjälpa till med så det blir lite då och då i veckan. I måndags var jag på Ystad "Våga vara en stjärnentreprenör" Där träffade jag bla. Blondinbella och Veronica. Blondinbella bereättade om sin framgång, hur hon kom dit och hur det var att vara en av Sveriges yngsta entreprenör. Hon var sjukt bra och verkligen inte så tjejig som man trodde. Hon trodde på sig själv vilket man måste göra för att lyckas! Veronica var en kvinna som var handikapad men lätt inte det stoppa henne. Väldigt starka kvinnor!!
Så nu när jag inte är på min praktik så sitter jag vid dator och jobbar med mitt projektarbete. Imorgon ska vi gå runt i Ystad och hitta en resturang där vi kan äta och boka möten om pengar. Jobbjobbjobb! Men jag älskar det!!
Tänkte också fota lite idag för det är en så FIN DAG! Behöver lite roliga bilder till bloggen. För nu jäklar måste jag börja blogga!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0