110818

Ny dag nya tag!

Ja, ny blogg.... igen... Kan inte lova hur det går, men det får gå som det vill. Blir bara sugen på att blogga när ALLA gör det och jag tror man bryr sig mer om sitt liv om man gör det. Haha ta inte detta fel nu!

Just nu sitter jag på jobbet. Har en liten rast så då blev jag sugen på att kolla runt bloggar och allt!! Har inte så mycket att skriva om, typ att skolan börjar snart! YEEEE! eller ja... Ska bli ganska skönt att börja igen, träffa kompisar och få lite vardag. Sjukt intresserad av mitt skolarbete som ska fixas nu i 3:an. Handlar typ om att folk från andra länder kommer hit till Ystad Sverige och träffar andra så snackar vi om något viktigt ämne. Ja typ om det! Jag gillar att planera och så ju..

Aja, mer kommer sen. Ska fixa bilder mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0