Gamla goa tiden!

Är det bara jag som har upplevt att när man går runt i affären med mamma tex HM så, så fort man inte hittar något och nämner att man ska gå till åhleés kommer ett skrik SHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH säg inte så de kan höra!!!!! SJUKT UNDERHÅLLANDE! och det roliga det händer varje gång!
Just nu kollar jag på Revenge. Väldigt bra program som kan hjälpa mig få det jag vill i livet! Gillar att tjejer har lite skin på näsan även om hon ska typ förstöra folks liv, men ja ni fattar vad jag menar!.. eller... och deras LIV!! OMG!! Okej okej, inte deras LIV men deras LIV! Alltså bra jobb. Vill själv äga ett företag i framtiden och jag vill att det ska lyckas!! Sitter och drömmer om mina projekt som ska skapas när jag blir projektledare. Kommer trivas som fisken i vattnet! Så det gäller att umgås med folk som gör så att jag kämpar efter det jag vill ha i livet och som ger mig bra energi.
Men nu blir det TV, sen ska jag försöka göra klart lite arbete inför skolan
xoxo Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0